Lördag! :D

Tjohoo!
Igår va jag me Emmy och Julia och hade fett kul! Julia och jag åkte
buss till Emmy pappa och åkte sedan och handlade. Det blev köttfärssås
med fullkornssbagetti, japp ni hörde rätt FULLKORNSPAGETTI!! haha snacka
om att jag e nyttig ;). Lr, ehmm vi köpte i och försäg 1 1/2 kg godis, 2 l läsk och en
chips påse också xD haha men, men de va ju faktiskt fredag! ;D. När vi gick
ut från affären kom en snorunge som ville låna emmys cykel, haha han var typ en
m lång! så vi bá typ hehe lycka till! Sen cykla han in i mitt däck, lr Emmys pappas däck med
sin cykel ;/,  och jag blev skiitsur å skrämde typ iväg honom, stackarn, xD. Sen åkte vi hem igen
och emmys pappas tjej lagade maten åt oss när vi satt nere och kolla på one three hill! Grymt
bra program e de! Efter maten gick vi ner och fetmade med godis, chips och läsk och kollade
på pretty woman med Julia Robers. Den var jätte bra! :) Sen gick vi ut på promenad och berättade
massa läskiga saker om pedofiler och annat läskigt och så plötsligt kom det en skruttig bil och
tutade som bara den åt oss och öppnade dörren samtidigt som dom åkte :S vi börja skrika som..
ja vet inte vad! och sprang där ifrån.. Vi vände alltså och gick åt ett annat håll. På vägen träffade
vi Marcus från vår klass som var ute och trixa med sin cykel och vi lärde oss nästan att ni vet typ hoppa
med cykel! haha shteekigt värre! Ajah när vi kom hem satte vi oss å typ bara skratta! haha hjälp va vi skratta
och emmys halv brorsa kom in till oss å bá va tysta jag försöker sova. Vi bá okej å precis när han vände sig om
 för att gå tll sitt rum
så börja vi as garva igen åt ingenting, haha! jag fick fett ont i mina kindben xD ojoj nu har jag skrivit mkt!
ha de bäst idag! puss å kram skumbanan!

2008-09-06 @ 12:46:45 allmänt, Permalink


Kommentarer

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0