plugg, plugg.

tjoosan!¨
Nu har det inte varit mycket uppdatering på senaste tiden. I helgen
var jag i karlstad och hällsade på farfar och Sen har det vart massvis med plugg.
Idag fick vi tbaks våra sv prov, och det blev ett välldigt otippat mvg! :O, kul, kul.
Det var också religion prov idag, imorgon är det skoljoggen (5 km) hur ska jag årka!?
och på torsdag är det matte prov! så därför blir det inte lika mkt uppdatering denna vecka.
Nu ska jag äta lax och plugga bioologi, hmm intresse klubben antäcknar! xD Jag kommer
förhoppningsvis med nåt roligare inlägg snart.. håll ut! todiloo!

               
Jenny Humphrey i gossip girl bara 15 år och  är helt bedårande söt!

2008-09-23 @ 19:05:18 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Agnes {enoimreh}

grattis till mvg!! :) jag vet, jenny är sååå söt men jag fattar inte hur hon kan vara 93:a ? :O <3

2008-09-23 @ 19:28:51
URL: http://enoimreh.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0