sött, rött och vitt

Tjenixen!
jaá, så var det torsdag igen. skön dag e de också, vi slutade fem i två ;D jippi!
och kl sex ska jag på basket. Men tills dess blir det att plugga sv och matte om jag hinner.
idag på rasten flummade Emmy Julia, Fia, Dorna och jag låss! haha vi kom på
att om jag satte händerna bakom ryggen och Fia stod bakom mig och sträckte 
ut sina händer framför mig så såg det ut som om det va mina händer å fia gjorde
värsta roliag dansen och pilla mig halvt i näsan xD haha kul var det iaf och vi  gjorde grymt
många roliga fimer! haha, xD ha de bra så länge, puss å kram skumbanan!





En bild på mej i vit och röd rutig blus från hm blev det visst idag, :)

2008-09-11 @ 15:28:13 Mina outfits! Permalink


Kommentarer
Postat av: Hp

sötis.

2008-09-12 @ 15:53:05
URL: http://hape.blogg.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0