tjingeling...

Det var ett tag sen jag blogga nu me i tisdags och onsdag hade vi sjukt mkt plugg
så jag han lksm inte me bloggen. :(. Har haft en ganska stressig vecka och stressigare
lär det bli. På 5 veckor kmr vi ha 7 prov! plus en uppsats! :S ååh jag kmr aldrig att palla! ;.(
Idag ska jag nog på basket (om jag hinner) annasr blir det hemma och plugga... suck!
Igår var det föresten första dagen på dansen i min nya grupp! sjuukt kul :) och vi har en
grymt bra lärare. Madde från programmet flor filler som gick för några år sen på TV 3, om ni
vet vem de är? hehe ;)
men men, nu måste jag plugga ha de bäst, todiloo!


Dagens outfit såg vell typ ut så här: nya jeans från gul och blå, röd topp
från abercrombie (london) och mormors gammla väska.
2008-09-04 @ 15:20:18 Mina outfits! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :),guud vad fin du är!!

Men har någon vitduk bakom dig,eller är det väggen?;)kramkram

2008-09-04 @ 20:17:19
Postat av: klara

ååh va söt du e tack! asså de e typ en slags jättestor vit duk typ istället för en vägg lr nåt:)

puss puss<3

2008-09-04 @ 21:26:16
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha :) okej,men det är ju bra,sånn sulle man vilja ha själv haha.;)puss :)

2008-09-06 @ 12:21:41

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0