Tjolahopp!

... Nu har det varit dåligt med uppdatering igen.. förlåt. Men det får bli
den gamla vanlga bortförklaringen att vi har haft sjukt mycket plugg. På
fredag blir det sv ordklassprov och nästa vecka blir det matte och so (religion) prov.
Ååh hur ska jag årka allt detta!? aja jag har iaf köpt ett par nya skor och en ny väska,
och det lär väl snart komma upp en bild, jag måste bara fota dom först ;). kl nio i kväll ska
jag på dans, det blir väl dagens höjdpungt tror jag ;P. och imorgon bitti (kl åtta) ska vi springa
2,5 km på tid, det kan man snacka om jobbigt!! Har inte så mycket mer att säga och vi får se om det blir
nån uppdatering imorn ;D. puss å kram och ha de bäst!

           
            Jag brukar ofta va en aning svag för systrarna olssen men man kan väl inget
         annat än att hålla med om att ashley är helt bedårande vacker och att hon har en
                                                           välldigt söt klänning
.
2008-09-17 @ 19:06:58 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, vi sprang cooper testet (2,5 km på tid) förra veckan. Och det var jobbigt. + att vi skulle jogga 800 m som uppvärmning och det är ju = ÄNNU JOBBIGARE. Sprang typ på nått med 10 eller 11 min.

Men jag säger bara LYCKA TILL ;DD

2008-09-17 @ 22:30:02
URL: http://www.sofias.devote.se/

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0