fedag lördag.

Guud va min helg har varit underbar!!!! :D Gissa var jag var i frdags!!!!! på GRÖNAN, gaaaaaaaah va kul det var! Emmy hade fått viptickets av sin SNÄLLA syster som jobbar där. Så em och jag var där på smygpremiären. Dock åkte vi inte insane.. Ja vet vi är såå tråkiga men det vat 1h och 45 min kö och vi pallade liksom inte me det. Men vi kmr åka dit igen med julls och fia. och då ni  ska det åka insane för full rulle!! Det var iaf en helt fantastiks kväll. Utsikten från uppskutet var helt fantastiskt, sååå vackert sådär på kvällen. Haha Emmy våga inbte kolla så hon fick inte vara med och delta av den fina utsikten. Innan grönan gick vi runt och strosade lite i stan. Jag köpte en hel del smycken, kul!
Igår var jag med Julia. Vi + Julias lillasyster Frida var ute på picknik och njöt av det fina sommarvädret, tog en heldel bilder! :D Senare på kvällen cyklade vi till Tc och såg på 17 again. Den var jättebra! å zac är ju bara fööööööööör snygg. ;] Men nu måste jag ta tag i en hel del plugg, ha de bra söton!


bilder från gårdagen :] den sista bilden tog Frida! ;)
2009-04-26 @ 11:53:03 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: FAPPUCCINO

Kul med grönan! och jöttesöta bilder, du :)

2009-04-26 @ 13:49:17
URL: http://http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIIIIIIIINA!!!

2009-04-26 @ 14:57:06

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0