Uppdatering!!

tjoho cutie pies! ;D

äntligen uppdatering! I förrgår var jag ju på casting. Det var fakitskt rätt så spännande. Det började med ett kort möte, sedan fick jag skriva på lite papper och slutligen gick vi  ut för en kort fotografering ;).. Det var lite ovant kan jag ju säga, jag fick varken le eller spänna ansiktet det minsta utan skulle vara allvarlig och slappna av i hela ansiktet.. hehe! Efter castingen gick jag, Sophie, hennes kille Gustaf (Reinfeldt(!)) och hennes kompis Evelina runt lite i stan och plötsligt kommer det fram en till tjej som undrade om jag var med i någon modell argentur och om jag var intreserad xD haha, rätt så kul faktiskt! :P

Hur som hälst: Igår var vi till en början jag, Julia; Emelie, Elin, Love, Danne, Alv och Axel (Härliga typer hela bundet!) på the voice! :D Det var sjukt kul! Vi träffa också massa fler människor som vi kände. Kul kul ;) och Darin var sååååååååå BÄST!! :D Verkligen en kväll jag aldrig  kmr glömma, med massor av både hämska och roliga minnen! ;)

Idag har jag varit på min barndomskompis Antons konfirmation, det var jättefint och efter det bjöds det på jättegod mat och tårtor! :P Ha en mysig kväll allesamans superduperpussar! <3


På castingen fick jag låna dessa skor av Julia! GALET SNYGGA! eller vad säger ni? :]


2009-08-16 @ 22:47:44 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

VAD KUL dte lät att vara på casting, och att någons en kom fram till dig, jag skulle vara hyper glad haha :)

jättefina skor förresten!kramm

2009-08-17 @ 13:19:19
URL: http://www.eliramos.devote.se
Postat av: mowlston

åh, dem är verkligen helsnygga!

2009-08-18 @ 21:30:08
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Gud vilken fin och bra blogg du har!

Du har verkligen talang!

Har också en blogg.

Har precis lagt in ett inlägg. En bild på en fin blomma. Bilden blev såå häftig!

Kolla gärna in det,Du är väl inte en sån som är tråkig och inte lämnar en hälsning på nån annans blogg? Så om du har tid och lust är det bara att slänga in en kommentar till mig:) Så jag inte somnar i soffan av tråkighet;)

Kramar!

//Amanda:)

2009-08-19 @ 21:44:57
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

skitsnygga skor! var kan man köpa dom tro?

2009-08-25 @ 19:12:54
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sjukt snygga! Fin blogg!

2009-08-26 @ 20:51:56
URL: http://hannama.devote.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0