09.05.21.

Hej. Är inte på topphumör just nu. Båda matcherna idag gick piss. Vi förlora båda. Jag blir så arg för jag vet att både jag och alla andra i laget kan betydligt mer än vad vi presterade idag. Men aja, man var se framåt istället. Imorgon är det en ny dag. Nånting roligt då: Morgondagen ser mycket lovande ut. Morgonen börjar med match, sedan ska kanske jag följa med Em och Julia till stan och på kvällen blir det filmkväll hos Julia med en massa trevligt folk! det ska bli apskoj! :D Nu ska jag ner och äta glass och sedan blir det sängdags. Ska upp tidigt imorgon...  natti!    


Underbara accesoarer.
Underbar topp.
Underbara naglar.
Underbar ring
Underbart armband.
insperation.
2009-05-21 @ 22:59:40 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda O

somsagt, man kan ju inte alltid ligga på topp.. otroligt fint linne!

2009-05-21 @ 23:06:36
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-22 @ 15:41:56
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: - mowlston

shit vad snyggt linne och jag älskar smyckena!

2009-05-22 @ 17:15:06
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: lollo

jättefint!

2009-05-23 @ 11:39:24
Postat av: beatrice

åhhhh grymt fin topp!

2009-05-24 @ 00:10:08
URL: http://klacksko.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0