some news.

tjosan hejsan! gårdagen blev som jag trodde skit kul, efter matchen åkte julia, ja och em till stan. Jag köpte en söt klänning, ett par jeansshorts, en bikini (från matthew wiliamson for h&m(!) och en axelbandslös bh till min avslutningsklänning. På kvällen var vi ett gäng hos Julia. Det blev jag, julia, em, karro,Emil, Dorris och Marcus. Vi hade det riktigt kul. Vi spela bl.a någon slags påhittad kläd"påker" och såh på saw 4, uuch den var hämsk! Men vi hade det med andra ord mycket trevligt. Nu ska jag ner och äta middag, (grillat^^) och sedan blir det ROBINSON! :D hoppas ni får en mysig kväll puss å kram!
(Det kommer bilder snart från lite av det jag köpte :)

2009-05-23 @ 19:23:17 allmänt, Permalink


Kommentarer
Postat av: lollo

KUL!

2009-05-26 @ 15:16:51

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0