FREDAG-lördag-grönan

Hej söta bloggläsare! Äntligen helg :D Dock går helgerna allt för fort... :/ 
Hur som helst, igår slutade vi kl 12! ;D Som vi alltid gör på frdagar, avis? hehe. Sista lektionen var gymnastik, då drog jag och några andra ut och "joggade" till tc. Så där sprang vi runt å kolla i affärer med Gympakläder. (haha typ alla kolla snett..) Vi drog b.la. till kicks och sminkade oss höhö, vikarien var dock lite misstänksam när vi kom tbx. Hehe men vi spelade ändå rätt bra! ;D

IDAG- LÖRDAG HAR JAG VART PÅ GRÖNAN OCH ÅKT B.L.A. INSANE!!Alltså ni skulle bara sett mig jag höll på att störtböla och skrek som en galen ko!!!!! haha, aja den var ändå rätt skoj måste jag ju faktiskt medge ;) Nu är jag hos kusinerna och myser, hoppas ni har det bra!! kisses <3


nån anorlunda bild från i sommras... xD

2009-09-12 @ 23:02:11 Klaras blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh, vilken fin bild!

2009-09-12 @ 23:39:04
URL: http://runaway.blogg.se/
Postat av: melissa

fin bild :)

2009-09-16 @ 22:11:07
URL: http://melissablogg.devote.se

Skriv något så blir jag glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0